DSpace Repository

Коммуникативные стратегии заголовков рекламных статей

Show simple item record

dc.contributor.author Сабянин, Н. Н.
dc.date.accessioned 2015-02-18T05:21:10Z
dc.date.available 2015-02-18T05:21:10Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Сабянин Н. Н. Коммуникативные стратегии заголовков рекламных статей // Вестник НГУ. Серия: История, филология. – 2012. – Т. 11. – Вып. 6. – С. 122-126. – ISSN 1818-7919. ru_RU
dc.identifier.issn 1818-7919
dc.identifier.uri https://lib.nsu.ru/xmlui/handle/nsu/6525
dc.description.abstract The paper investigates the use of journalistic and advertizing discourses in the headlines of advertizing materials with the purpose of implementing the writers’ intents. The author provides examples to demonstrate the use of the journalistic discourse to attract the readers’ attention and to disguise the underlying advertizing intents of the material. en_EN
dc.description.abstract В статье исследуется, как взаимодействие журналистского и рекламного дискурсов в заголовках рекламных материалов используется для реализации интенций адресантов. На ряде примеров автор показывает использование журналистского дискурса для привлечения внимания аудитории и маскировки рекламных интенций материала. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Новосибирский государственный университет ru_RU
dc.subject дискурс ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject коммуникативные стратегии ru_RU
dc.title Коммуникативные стратегии заголовков рекламных статей ru_RU
dc.title.alternative Communicative strategies of the headlines of advertizing materials en_EN
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account