DSpace Repository

Интенсивное обучение иностранным языкам

Show simple item record

dc.contributor.author Радченко, Г. Л.
dc.date.accessioned 2014-11-13T11:53:49Z
dc.date.available 2014-11-13T11:53:49Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Радченко Г. Л. Интенсивное обучение иностранным языкам // Вестник НГУ. Серия: Педагогика. 2010. Т. 11. Вып. 1. С. 129-136. ru_RU
dc.identifier.uri https://lib.nsu.ru/xmlui/handle/nsu/2749
dc.description Intensive methods of teaching foreign languages are discussed, particularly the suggestive method. The suggestive method was developed by G. Lozanov in Bulgaria in the 70s and used by the school of G. Kitaigorodskaya at Moscow state University. Communicative approach which is at the basis of the intensive method of teaching is considered. Modern intensive methods of teaching such as the communicative approach are considered. ru_RU
dc.description.abstract В статье рассматриваются интенсивные методы обучения иностранным языкам, в особенности суггестивный метод, разработанный Г. Лозановым в 70-е гг. в Болгарии и применяемый школой Г. А. Китайгородской в Московском государственном университете. Обсуждается также коммуникативный метод, который лежит в основе его обучения. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Новосибирский государственный университет ru_RU
dc.subject суггестивный метод ru_RU
dc.subject коммуникативное задание ru_RU
dc.subject ролевая игра ru_RU
dc.subject текст-полилог ru_RU
dc.subject коммуникативная роль ru_RU
dc.title Интенсивное обучение иностранным языкам ru_RU
dc.title.alternative Intensive methods of teaching foreign languages ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account